6-А клас КЗ «НВО» ВІТАЄ ТЕБЕ ВИПУСКНИК ЗІ СВЯТОМ ОСТАННЬОГО ДЗВОНИКА!!!
Нехай доля обдаровує вас приємними сюрпризами, нехай легким і сонячним буде ваш шлях. Бажаємо щасливих, гарних днів, доброго здоров'я, а ще яскравого маяка попереду, який допоможе зробити правильний вибір
МИ - СУПЕР!!!
Учні 6-А класу КЗ "НВО" вітають із Міжнародним днем медичної сестри! Прийміть побажання міцного здоров’я і благополуччя Вам, Вашим рідним і близьким. Нехай збудуться всі Ваші задуми, а віра і оптимізм завжди залишаються з Вами! Нехай ваша доброта, чуйність та турбота повертається до вас в подвійному обсязі, радує приємними моментами, словами і посмішками людей, яких ви робите міцніше і щасливіше. Щиро дякуємо вам за працю!
https://www.facebook.com/invldav/videos/899329530614708
#НВО_Покров 6-А клас
Флешмоб #Я_люблю_свою_матусю
Спасибі за ласку, за щире тепло
Недоспані ночі, турботи й добро.
Здоров'я міцного Вам зичимо щиро,
Любові і радості, злагоди й миру!
https://www.facebook.com/invldav/videos/897845074096487
#КЗ_НВО_ 6-А клас ПРОБУДЖЕННЯ ВЕСНИ
Щорічно, 7 квітня, відзначається Всесвітній день здоров'я. «Здоров’я – це дар. Його треба шанувати, не витрачати, а примножувати»Саме під таким гаслом пройшла година спілкування з учнями 6-А класу.Активно долучилися діти до вправи «Сонце здоров’я», де визначали на промінчиках чинники , що впливають на здоров’я, а на хмарках - чинники, котрі загрожують здоров’ю.У Всесвітній день здоров’я ми бажаємо всім його надійного зберігання. Будьте життєрадісними, ведіть активний спосіб життя, займайтеся спортом, позбудьтеся шкідливих звичок! Будьте здорові!
#КЗ_НВО_Покров 6-А клас
Мій другий дім - моя школа,
Де учні й учителі – одна шкільна родина,
Бо головне у нас – дитина...
17 березня
Нагадуємо Вам, що завтра день англомовного спілкування! Він буде присвячений святкуванню Дня Святого Патріка! St. Patrick's Day. Просимо по можливості, щоб учні прийшли в одязі зеленого кольору, взяли маскарадні маски чи капелюхи!!! Влаштуємо фотосесію!!!
#КЗ_НВО_Покров 6-А клас
Музикотерапія – практика використання звуків, мелодій для відновлення рівноваги емоційного і покращення фізичного стану людини.
https://www.facebook.com/invldav/videos/864167784130883
#КЗ_НВО_Покров 6-А клас 10 березня
#Освітній_Хакатон_2020 #НВО_Покров 6-А клас #День_прав_колір_блакитний І дівчатко, і хлоп’я, мають право на ім’я
https://www.facebook.com/invldav/videos/811564192724576
#НВО_Покров 6-А клас
Раз добром нагріте серце -
вік не охолоне
Тарас Шевченко
Робити добро – це так просто! Робіть добро і воно до вас повернеться!
//www.facebook.com/100016130079180/videos/pcb.805429713338024/805429046671424/
ВІДКРИТТЯ ШКІЛЬНОЇ ОЛІМПІАДИ
У рамках профілактики булінгу в учнівському середовищі 16 жовтня в 6-А класі була проведена година спілкування «Мій світ без насильства».
Учні розвивали навички безпечної поведінки у конкретній ситуації та займалися пошуком шляхів захисту у ситуації булінгу.
Дітям сподобалася вправа "Я зможу допомогти". Завдання якої полягало в тому, щоб допомогти жертві та знайти для неї шляхи захисту та безпечної поведінки на основі запропонованих учителем ситуацій.
Будьмо толерантними один до одного та до самих себе!
12 лютого
година спілкування
Для того, щоб дізнатися, як День
безпечного Інтернету відзначається в світі та Україні учні 5-А класу КЗ «НВО»
разом із класним керівником Понікарчик І. В. 11 лютого 2020 року провели
виховну годину «#Не _ ведусь: Я знаю як користуватись в Інтернеті"»
Діти взяли
активну участь в обговоренні питання «Чи
безпечний Інтернет?», ознайомилися з
проєктом «#Не _ ведись» інформаційно-освітньої
кампанії #Stop_sexтинг, котрий стартував у соціальних мережах, переглядали
відеофрагменти та аналізували їх, вигадували нікнейми та змагались,
відповідаючи на питання щодо безпеки поводження в Інтернеті.
21 січня 2020 року в 5-А класі відбулась виховна година на тему: "Ти в серці нашім є одна єдина – соборна Україна", на якій діти закріпили знання про нашу країну Україну, про соборність країни, єднання народу, поглибили знання про iсторичний факт злуки українського народу, його значення; виховували повагу до Батьківщини, до її державних символів, традицій, до історичного минулого нашого народу та сьогодення; формували риси громадянина, справжнього патріота Української держави
Учні взяли участь у конкурсі плакатів про здоровий спосіб життя
Учні 5-А класу долучилися до відзначення
в КЗ «НВО» Всеукраїнського дня добрих справ «Щедрий вівторок»
Людина щаслива тоді, коли вона віддає. Бути
добрим – це доля сильних, а не слабкість, адже добрі вчинки допомагають стати
справжньою людиною і зберегти в собі кращі якості характеру. Переконайтеся, як
легко надавати підтримку людям, які поруч, дбати про своїх рідних,
посміхатися незнайомим.
З метою гідного відзначення річниць початку доленосних для
України подій Помаранчевої революції та Революції Гідності, віддання належної
шани громадянському подвигу, вшанування патріотизму і мужності людей, які
виступили на захист демократичних цінностей, відстояли національні інтереси і
європейський вибір нашої держави.
21 листопада відзначали День Гідності та Свободи,
щоб пригадати ім’я тих, хто віддав життя, здоров’я, мучився в тяжких умовах
АТО, хто силою та волею боровся за Батьківщину та її незалежність, можливість
жити краще.
Учні 5- А класу активно долучилися до шкільної толоки.
Всі напрацювались, притомились, але були в позитивному настрої!
Щиро дякуємо за виявлену небайдужість і активну громадську позицію усім учасникам ОСІННЬОЇ ТОЛОКИ!
Щиро дякуємо за виявлену небайдужість і активну громадську позицію усім учасникам ОСІННЬОЇ ТОЛОКИ!
5 - А клас
Промайнуло
веселе літо і настала осінь — пора навчання. Діти йдуть до школи, щоб знову
сісти за шкільні парти і здобувати знання.
Перше
вересня - завжди урочистий і надзвичайно хвилюючий день. Він незабутній своєю
святковою атмосферою, доброзичливими і щирими посмішками, свіжістю оновлених
класів і, звичайно, першим дзвоником.
День
знань цього року пройшов організовано та злагоджено, радуючи школярів, батьків
і, звичайно, вчителів яскравими осінніми квітами та святковими урочистостями з
нагоди початку нового навчального року.
Мабуть,
у кожній українській сім’ї цей день радісний. Адже гарний початок є запорукою
вдалого навчального року, гідних успіхів у навчанні. Навчальний рік розпочався.
Тож нехай він відкриє перед школярами нові горизонти пізнання себе і світу,
стане початком наполегливої праці, вчителів надихне успіхами вихованців,
батьків – гордістю за своїх дітей!
"4-А" клас
"3-А" клас
Психолого-педагогічна характеристика 3-А класу
У класі навчається 30 учнів, серед них 17 дівчат, 13 хлопець.
Переважає ставлення до навчання:
Активно-позитивне в учнів таких, як Батрак Є., Котляр Ж., Воронова С., Комарова П., Патраман К., Рогозіна А., Романовська Д., Сєрікова Д., Чекун Н., Яриш Л., Козуб О.
Позитивно-пасивне в учнів таких, як Бєнів В., Васильєва А., Ігнатенко В., Ішунін Д., Кабанцова А., Хилько М.
На атмосферу в класі впливають такі фактори, як: добрі відносини між учителями та учнями; учнів між собою; вчителя і батьків; взаєморозуміння вчителя, учнів і батьків (необхідне підкреслити).
Класний колектив згуртований, не згуртований (необхідне підкреслити). Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці, мистецтво . Товаришують і в школі й поза нею. Загалом стосунки у класі товариські, приятельські . Дівчата і хлопці товаришують між собою.
Організованість класу на достатньому рівні. Окремі діти ще потребують постійного контролю та нагадувань про виконання своїх обов’язків школяра (Тінін Д., Пішта Д., Лєсова А.)
Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, відповідальність, а осуджують лінь, заздрість, грубість, брехливість, бажання помститися.
Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та з старшими. Найчастіше – це розмова з класним керівником.
Дані соціометрії:
(додаються)
Учні мають різнобічні інтереси:
займаються у гуртках 24 учня
зайняті у спортивних секціях, школах 7 учнів
школах, студіях образотворчого мистецтва 4 учня
музичних школах 0 учнів
вокальних та хорових студіях 0 учнів
Гуртках:
танцювальних 4 учні
театральних 0 учнів
технологічного профілю 0 учнів
декоративного мистецтва 13 учнів
натуралістичних 0 учнів
науково-пізнавальних 0 учнів
Резервами розвитку класного колективу є колективні справи, спільні заходи з батьками та іншими колективами.
Загальний рівень вихованості та культури класного колективу:
Високий
Середній
Низький
(підкреслити)
Список учнів 3-А класу
по комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №2»
на 2017/2018н.р.
№
|
П.І.Б.
дитини
|
Дата
народження
|
Адреса
|
Примітка
|
Батрак Єлизавета Олександрівна
|
22.11.2008
|
Севастопольська, 41
| ||
Бєнів Владислав Ярославович
|
27.01.2009
|
Шляхова, 57
| ||
3.
|
Білотіл Анастасія Максимівна
|
25.10.2008
|
Шляхова,248
| |
4.
|
Бойко Анастасія Анатоліївна
|
14.04.2009
|
Підгірна, 13
| |
5.
|
Бойко Владислав Сергійович
|
24.06.2009
|
І.Малки, 40
| |
6.
|
Васильєва Анна Сергіївна
|
12.12.2008
|
Шахтна, 11
| |
7.
|
Воронова Софія Євгенівна
|
06.08.2009
|
Трудова, 23
| |
8.
|
Іващенко Тимофій
| |||
9.
|
Ігнатенко Валерія Євгенівна
|
15.08.2009
|
Гоголя, 19
| |
10.
|
Іксанов Максим Максимович
|
26.02.2009
|
Суворова, 3а
| |
11.
|
Ішунін Дмитро Дмитрович
|
17.03.2009
|
Орлика Пилипа, 2
| |
12.
|
Кабанцова Алевтина Геннадіївна
|
22.07.2009
|
Шкільна, 16
| |
13.
|
Калініна Діана Олексіївна
|
17.06.2009
|
Шевченко, 55
| |
14.
|
Козуб Олександра Павлівна
|
18.07.2009
|
Шляхова, 55
| |
15.
|
Комарова Поліна Віталіївна
|
07.04.2009
|
Скіфська, 30
| |
16.
|
Котляр Жанна Євгеніївна
|
20.10.2008
|
Шляхова, 35/12
| |
17.
|
Лєсова Анастасія Вікторівна
|
05.02.2009
|
Шляхова, 10
| |
18.
|
Патраман Кира Євгенівна
|
04.03.2009
|
Слов’янська, 1-А
| |
19.
|
Пацюк Олег Ігорович
|
01.02.2009
|
Руднічна, 21
| |
20.
|
Пішта Данило
| |||
21.
|
Рогозіна Анастасія Сергіївна
|
13.09.2008
|
Громової, 22
| |
22.
|
Романовська Діана Олексіївна
|
29.09.2008
|
Кримська, 83
| |
23.
|
Савчук Владислав Сергійович
|
11.04.2009
|
Суворова, 1-Б
| |
24.
|
Сєрікова Діана Юріївна
|
08.12.2008
|
Шляхова, 37/12
| |
25.
|
Тінін Даніїл Сергійович
|
05.04.2009
|
Гоголя, 6
| |
26.
|
Хилько Микита Васильович
|
28.10.2008
|
Руднічна, 26а
| |
27.
|
Хорєв Денис
| |||
28.
|
Чекун Надія Анатоліївна
|
27.10.2008
|
Каховська, 23
| |
29.
|
Шульга Максим Іванович
|
12.09.2008
|
Каховська, 67
| |
30.
|
Яриш Лев Володимирович
|
18.02.2009
|
Дружби, 48
|
"2-А" клас
Психолого-педагогічна характеристика 2-А класу
У класі навчається 28 учнів, серед них 18 дівчат, 10 хлопець.
Переважає ставлення до навчання:
Активно-позитивне в учнів таких, як Батрак Є., Котляр Ж., Воронова С., Комарова П., Патраман К., Рогозіна А., Романовська Д., Сєрікова Д., Чекун Н., Яриш Л., Козуб О.
Позитивно-пасивне в учнів таких, як Бєнів В., Васильєва А., Ігнатенко В., Ішунін Д., Кабанцова А., Хилько М.
На атмосферу в класі впливають такі фактори, як: добрі відносини між учителями та учнями; учнів між собою; вчителя і батьків; взаєморозуміння вчителя, учнів і батьків (необхідне підкреслити).
Класний колектив згуртований, не згуртований (необхідне підкреслити). Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці, мистецтво . Товаришують і в школі й поза нею. Загалом стосунки у класі товариські, приятельські . Дівчата і хлопці товаришують між собою.
Організованість класу на достатньому рівні. Окремі діти ще потребують постійного контролю та нагадувань про виконання своїх обов’язків школяра (Тінін Д., Головата Ю., Лєсова А.)
Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, відповідальність, а осуджують лінь, заздрість, грубість, брехливість, бажання помститися.
Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та з старшими. Найчастіше – це розмова з класним керівником.
Дані соціометрії:
(додаються)
Учні мають різнобічні інтереси:
займаються у гуртках 24 учня
зайняті у спортивних секціях, школах 7 учнів
школах, студіях образотворчого мистецтва 4 учня
музичних школах 0 учнів
вокальних та хорових студіях 0 учнів
Гуртках:
танцювальних 4 учні
театральних 0 учнів
технологічного профілю 0 учнів
декоративного мистецтва 13 учнів
натуралістичних 0 учнів
науково-пізнавальних 0 учнів
Резервами розвитку класного колективу є колективні справи, спільні заходи з батьками та іншими колективами.
Загальний рівень вихованості та культури класного колективу:
Високий
Середній
Низький
(підкреслити)
Психолого-педагогічна характеристика 1-А класу
Переважає ставлення до навчання:
Активно-позитивне в учнів таких, як Батрак Є., Котляр Ж.,
Воронова С., Комарова П., Патраман К., Рогозіна А., Романовська Д., Сєрікова
Д., Чекун Н., Яриш Л.
Позитивно-пасивне в учнів таких, як Бєнів В., Васильєва А., Ігнатенко В., Ішунін
Д., Кабанцова А., Козуб О., Хилько М.
На атмосферу в класі впливають такі фактори, як: добрі відносини між учителями та учнями;
учнів між собою; вчителя і батьків;
взаєморозуміння вчителя, учнів і батьків (необхідне підкреслити).
Класний колектив згуртований,
не згуртований (необхідне підкреслити). Учнів класу пов’язують спільні
інтереси: навчання, спорт, танці, мистецтво . Товаришують і в школі й поза нею. Загалом стосунки у класі
товариські, приятельські . Дівчата і хлопці товаришують між собою.
Організованість
класу на достатньому рівні. Окремі діти ще потребують постійного контролю та
нагадувань про виконання своїх обов’язків школяра.
Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність,
відповідальність, а осуджують лінь, заздрість, грубість, брехливість, бажання помститися.
Своє схвалення або осудження вони виказують при
спілкуванні між собою та з старшими. Найчастіше – це розмова з класним
керівником.
Дані соціометрії:
(додаються)
Учні мають різнобічні інтереси:
займаються у гуртках 9
учнів
зайняті у спортивних секціях, школах 3 учня
школах, студіях образотворчого мистецтва 2 учня
музичних школах 0 учнів
вокальних та хорових студіях 0 учнів
Гуртках:
танцювальних 4 учні
театральних 0
учнів
технологічного профілю 0 учнів
декоративного мистецтва
0 учнів
натуралістичних 0 учнів
науково-пізнавальних
0 учнів
Резервами розвитку класного колективу є колективні справи, спільні заходи з батьками та іншими колективами.
Загальний рівень вихованості та культури класного
колективу:
Високий
Середній
Низький
(підкреслити)
4 клас
|
Психолого-педагогічна
характеристика 4 класу
Вчаться:
На відмінно 4 учні, а саме: Куликов Богдан, Молочна
Наталія, Шарлай Єлизавета, Бадов Роман.
Добре 10 учнів, а саме:
Бараннік Сергій, Костін Дмитро, Квітницький Павло, Ліщинський Богдан, Рокочій
Руслан, Сєрікова Поліна, Сокур Костянтин, Тунік Павло, Янцевич Роман, Логвинов
Данило.
Мають задовільні оцінки: 13
учнів.
Вміють зосереджуватися,
самостійно працювати, виявляють активність:
Куликов Богдан, Молочна Наталія,
Шарлай Єлизавета, Логвинов
Данило, Бадов Роман, Галушко Олександр, Бараннік Сергій, Квітницький Павло,
Ліщинський Богдан, Рокочій Руслан, Сєрікова Поліна, Янцевич Роман, Костін
Дмитро.
Потребують постійного контролю:
Отріщенко Дмитро, Копаниця Марк, Ковальчук Катерина, Маценко Олександр,
Пилипенко Дар’я, Онищук Даніїл, Скаржинський Ярослав.
Переважає ставлення до навчання:
Активно-позитивне в учнів
таких, як Куликов Богдан, Молочна Наталія,
Шарлай Єлизавета, Бадов Роман,
Галушко Олександр, Бараннік Сергій, Квітницький Павло, Ліщинський Богдан,
Рокочій Руслан, Сєрікова Поліна, Янцевич Роман, Костін Дмитро.
Позитивно-пасивне в учнів
таких, як Горбань Роман, Тунік Павло,
Логвинов Данило.
На атмосферу в класі впливають такі
фактори, як: добрі відносини між
учителями та учнями; учнів між собою; вчителя
і батьків; взаєморозуміння вчителя, учнів і батьків (необхідне
підкреслити).
Класний колектив згуртований, не згуртований (необхідне
підкреслити). Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці,
мистецтво . Товаришують і в школі й поза
нею. Загалом стосунки у класі товариські, приятельські . Дівчата і хлопці
товаришують між собою.
Організованість
класу на достатньому рівні. Окремі діти ще потребують постійного контролю та
нагадувань про виконання своїх обов’язків
школяра.
Учні схвалюють в своїх
однокласниках чесність, відповідальність, а осуджують лінь, заздрість,
грубість, бажання помститися.
Своє схвалення або осудження
вони виказують при спілкуванні між собою та з старшими. Найчастіше – це розмова
з класним керівником.
Дані соціометрії:
(додаються)
Учні мають різнобічні інтереси:
займаються у гуртках 11
учнів
зайняті у спортивних секціях, школах 5 учнів
школах, студіях образотворчого мистецтва 0 учнів
музичних школах
3учні
вокальних та хорових студіях 0 учнів
Гуртках:
танцювальних 4 учні
театральних 0
учнів
технологічного профілю 0 учнів
декоративного мистецтва
6 учнів
натуралістичних 0 учнів
науково-пізнавальних
0 учнів
Резервами розвитку класного колективу є колективні справи, спільні заходи з батьками та іншими колективами.
Загальний рівень вихованості та культури класного
колективу:
Високий
Середній
Низький
(підкреслити)
Немає коментарів:
Дописати коментар